Cust. Dynamics Sales funkcjonalności pomocnicza

Wypracuj swój idealny proces sprzedażowy z Dynamics365 for Sales

Zautomatyzuj powtarzalne i ręczne zadania

Dynamics 365 for Sales zapewnia szerokie możliwości automatyzacji począwszy od zautomatyzowanych kampanii e-mailowych po tworzenie ofert, wycen czy faktur. Dynamics 365 Sales pozwala na ustawienie automatycznego przypominania kontaktu z lead’ami na kolejnych etapach procesu sprzedażowego. Pomaga również skonfigurować usługi e-mail w oparciu o status szansy sprzedażowej lub długość jej obecności w systemie.

Poszerz wiedzę na temat klientów

Dostępny dla systemu Dynamics 365 Sales dodatek Sales Insights pomaga precyzyjnie ocenić najbardziej obiecujące leady i szanse. Z pomocą sztucznej inteligencji dane istniejących i nowych klientów konwertowane są na punkty. Dzięki predykcyjnej ocenie punktowej (predictive scoring) można nadawać priorytety leadom i szansom, co w konsekwencji może przyczynić się do skuteczniejszej sprzedaży.

 

Poszerz gamę możliwości sprzedażowych

W Dynamics 365 for Sales uzyskasz dostęp do predefiniowanych ścieżek sprzedażowych (tzw. Sales Playbooks), które pomogą Ci uspójnić i spersonalizować proces obsługi szans sprzedażowych. Ich kartoteki umożliwiają dostęp do wszelkich niezbędnych informacji na temat klientów: notatek, pełnej historii inteakcji,  preferencji użytkownika, itp.

Monitoruj wyniki sprzedażowe

Dynamics 365 for Sales zapewnia przyjazne dla użytkowników pulpity nawigacyjne do wyznaczania inteligentnych celów i monitorowania wyników. Jego wbudowane funkcje dostosowują działania zespołu do wyznaczonych procesów sprzedażowych, a funkcja gamifikacji umożliwia zdrową rywalizację wewnątrz zespołu.

 

Obszary funkcjonalności Dynamics365 for Sales

Widok klienta 360st.

  • Zarządzanie partnerami biznesowymi (potencjalni i obecni klienci, konkurenci, partnerzy, itd.)
  • Historia interakcji z klientami
  • Klasyfikacja i segmentacja informacji o klientach
  • Prezentacja kluczowych danych dla każdego klienta (np. sprzedaż, marża, udział w rynku)
  • Wielosektorowe widoki klientów i procesów
  • Wsparcie sztucznej inteligencji dla oceny jakości relacji z klientami.

Zarządzanie lead’ami i szansami sprzedażowymi

  • Rejestracja leadów i potencjalnych klientów
  • Kontrolowany w ramach ścieżek sprzedażowych proces rozwoju leadów do szans sprzedaży.
  • Zarządzanie ofertami i umowami z możliwością integracji z systemem ERP.
  • Tworzenie i śledzenie spotkań, zadań i e-maili
  • Pełna integracja z Microsoft Outlook i Microsoft Teams

Mobilna sprzedaż

  • Możliwość wprowadzania kontaktów, leadów i szans sprzedażowych z wielu urządzeń
  • Integracja PowerApps dla urządzeń mobilnych.
  • Bazy wiedzy, chatboty

Analizy i pulpity nawigacyjne

  • Analiza i raportowanie kluczowych danych liczbowych z możliwością drill-down.
  • Integracja z PowerBI dla analizy różnych źródeł danych.
  • Elastyczne opcje wizualizacji w postaci wykresów, tabel, diagramów itp.
  • Geowizualizacja danych klientów

Dowiedz się więcej na temat Dynamics365 for Sales