Dynamics 365 for Customer Service
Pomocny w budowaniu lojalności wobec marki
![](https://nav.com.pl/wp-content/uploads/2021/05/AdobeStock_194835226-scaled.jpeg)
Każda interakcja w procesie obsługi klienta jest istotna.
- Nowoczesny klient wymaga harmonijnego doświadczenia z Twoją marką niezależnie od kanału komunikacji.
- Dynamics365 Customer Service pozwala budować przywiązanie do marki poprzez dostarczenie technologii upraszczającej obsługę zgłoszeń klientów i zwiększającej ich skuteczność dzięki dostarczeniu kontekstowego wglądu w historię interakcji z klientem.
Zbuduj lojalność wobec Twojej marki z Dynamics 365 Customer Service
Skorzystaj z Dynamics 365 Customer Service i dostarcz klientom typy usług, których potrzebują dzięki 360st. profilowi klienta.
Customer Service oferuje pełny, 360st. widok klienta zawierający pełną historię interakcji i preferencji użytkownika ujawnionych na każdym etapie kontaktu.
![](https://nav.com.pl/wp-content/uploads/2021/05/customer-service-operator-talking-phone-office-scaled.jpg)
Kontaktuj się z klientami za pomocą preferowanych przez nich kanałów – w tym czatu, SMS-ów, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat, Line i innych – korzystając z możliwości wielokanałowej obsługi klienta. Ujednolicona platforma zapewnia kontekst w kanałach i kontaktach, dostarczając spersonalizowaną i spójną obsługę przy minimalnym wysiłku klienta.
![](https://nav.com.pl/wp-content/uploads/2021/05/AdobeStock_212489822-scaled.jpeg)
Zwiększ efektywność Twojej bazy wiedzy dzięki szybkiemu znajdywaniu odpowiednich artykułów. Skorzystaj z funkcji trafnego wyszukiwania i zaoferuj klientom najbardziej odpowiednie artykuły w kilka sekund!
![](https://nav.com.pl/wp-content/uploads/2021/05/customer-review-satisfaction-feedback-survey-concept-scaled.jpg)
Monitorując wszystkie kluczowe parametry obsługi klienta, Dynamics 365 Customer Service daje możliwość weryfikacji istotnych wskaźników wydajności działu obsługi klienta. W łatwy sposób można zobaczyć takie raporty jak np. liczba spraw przychodzących w podziale na kanał komunikacji, pracownika czy priorytet. Raporty te są dostępne w formie wnikliwych pulpitów nawigacyjnych (dashboard’ów).
![](https://nav.com.pl/wp-content/uploads/2021/05/businessman-using-pen-planning-financial-strategy-tablet-with-dashboard-scaled.jpg)