Każda interakcja w procesie obsługi klienta jest istotna.

Nowoczesny klient wymaga harmonijnego doświadczenia z Twoją marką niezależnie od kanału komunikacji.

Dynamics365 Customer Service pozwala budować przywiązanie do marki poprzez dostarczenie technologii upraszczającej obsługę zgłoszeń klientów i zwiększającej ich skuteczność dzięki dostarczeniu kontekstowego wglądu w historię interakcji z klientem.

Zbuduj lojalność wobec Twojej marki z Dynamics 365 Customer Service

Spersonalizuj obsługę

Skorzystaj z Dynamics 365 Customer Service i dostarcz klientom typy usług, których potrzebują dzięki 360st. profilowi klienta.

Customer Service oferuje pełny, 360st. widok klienta zawierający pełną historię interakcji i preferencji użytkownika ujawnionych na każdym etapie kontaktu.

 

Komunikuj się wielokanałowo

Kontaktuj się z klientami za pomocą preferowanych przez nich kanałów – w tym czatu, SMS-ów, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat, Line i innych – korzystając z możliwości wielokanałowej obsługi klienta. Ujednolicona platforma zapewnia kontekst w kanałach i kontaktach, dostarczając spersonalizowaną i spójną obsługę przy minimalnym wysiłku klienta.

 

Zwiększ efektywność bazy wiedzy

Zwiększ efektywność Twojej bazy wiedzy dzięki szybkiemu znajdywaniu odpowiednich artykułów. Skorzystaj z funkcji trafnego wyszukiwania i zaoferuj klientom najbardziej odpowiednie artykuły w kilka sekund!

 

Dashboard'y aktywności

Monitorując wszystkie kluczowe parametry obsługi klienta, Dynamics 365 Customer Service daje możliwość weryfikacji istotnych wskaźników wydajności działu obsługi klienta. W łatwy sposób można zobaczyć takie raporty jak np. liczba spraw przychodzących w podziale na kanał komunikacji, pracownika czy priorytet. Raporty te są dostępne w formie wnikliwych pulpitów nawigacyjnych (dashboard’ów).

 

Dowiedz się więcej na temat Dynamics365 Customer Service