Korzystając z Microsoft Dynamics 365 for Sales zwiększysz produktywność swojej firmy, a także wydajność zespołu dzięki analizom w czasie rzeczywistym, na podstawie danych historycznych i prognoz. Dodatkowo, Dynamics 365 for Sales pozwala na obserwację procesów biznesowych oraz optymalizację działań sprzedażowych z uwagi na automatyzację.

Inteligentna sprzedaż na wyciągnięcie ręki

  • Inteligentna automatyzacja powtarzalnych i ręcznych czynności dla zwiększenia responsywności działu sprzedaży
  • Widoki klienta wsparte sztuczną inteligencją
  • Zaawansowane modele oceniania tzw. lead’ów dla lepszych wskaźników konwersji
  • Jednolity proces sprzedażowy z możliwością modyfikacji
  • Dostęp do szczegółowej informacji na temat szans sprzedażowych w każdym dziale firmy

Wypracuj swój idealny proces sprzedażowy z Dynamics365 for Sales

Zautomatyzuj powtarzalne i ręczne zadania

Dynamics 365 for Sales zapewnia szerokie możliwości automatyzacji począwszy od zautomatyzowanych kampanii e-mailowych po tworzenie ofert, wycen czy faktur. Dynamics 365 Sales pozwala na ustawienie automatycznego przypominania kontaktu z lead’ami na kolejnych etapach procesu sprzedażowego. Pomaga również skonfigurować usługi e-mail w oparciu o status szansy sprzedażowej lub długość jej obecności w systemie.

Poszerz wiedzę na temat klientów

Dostępny dla systemu Dynamics 365 Sales dodatek Sales Insights pomaga precyzyjnie ocenić najbardziej obiecujące leady i szanse. Z pomocą sztucznej inteligencji dane istniejących i nowych klientów konwertowane są na punkty. Dzięki predykcyjnej ocenie punktowej (predictive scoring) można nadawać priorytety leadom i szansom, co w konsekwencji może przyczynić się do skuteczniejszej sprzedaży.

 

Poszerz gamę możliwości sprzedażowych

W Dynamics 365 for Sales uzyskasz dostęp do predefiniowanych ścieżek sprzedażowych (tzw. Sales Playbooks), które pomogą Ci uspójnić i spersonalizować proces obsługi szans sprzedażowych. Ich kartoteki umożliwiają dostęp do wszelkich niezbędnych informacji na temat klientów: notatek, pełnej historii inteakcji,  preferencji użytkownika, itp.

Monitoruj wyniki sprzedażowe

Dynamics 365 for Sales zapewnia przyjazne dla użytkowników pulpity nawigacyjne do wyznaczania inteligentnych celów i monitorowania wyników. Jego wbudowane funkcje dostosowują działania zespołu do wyznaczonych procesów sprzedażowych, a funkcja gamifikacji umożliwia zdrową rywalizację wewnątrz zespołu.

 

Dowiedz się więcej na temat Dynamics365 for Sales