Rozwijaj relacje z klientami za pośrednictwem preferowanej przez nich formy komunikacji

Generuj i rozwijaj więcej leadów poprzez prowadzenie ukierunkowanych, wielokanałowych kampanii.

Zwiększ wydajność automatycznych działań marketingowych dzięki wglądom opartym na sztucznej inteligencji, punktacji leadów i niestandardowym pulpitom.

Zautomatyzuj i spersonalizuj działania marketingowe z Dynamics365 Marketing

Automatyzacja lead scoring'u

Dzięki Microsoft Dynamics 365 Marketing proces generowania i pielęgnacji leadów stanie się bardziej przejrzysty i efektywny. Definicja i konfiguracja modeli lead scoringowych pozwala na automatyczne klasyfikowanie leadów w zależności od ich aktywności, interakcji lub czasu reakcji. Dzięki temu użytkownik może uzyskiwać większą wiedzę na temat „gotowości” lead’u do zakupu.

 

Komunikacja "szyta na miarę" klientów

Dynamics 365 Marketing pozwala dostosować sposób komunikacji do potrzeb i zainteresowań klientów dzięki ich segmentacji.

Przed uruchomieniem kampanii pracownicy marketingu wybierają swoją grupę docelową, tworzą właściwy segment i zdobywają zaufanie klientów dzięki komunikacji z nimi wg preferowanych przez nich form kontaktu.

 

Świadome decyzje marketingowe

Analityka jest kluczem do zrozumienia efektywności działań marketingowych. Jej dobre przygotowanie pozwala określić skuteczność konkretnych akcji w zależności od grupy docelowej. Dynamics 365 Marketing śledzi wskaźniki KPI dla każdej jednostki (zarządzanie e-mail, rodzaj użytych działań marketingowych, itp.), aby zapewnić wgląd w zachowanie klientów i doprowadzić do rozwiązań marketingowych opartych na danych.

 

Integracja z portalem społecznościowym LinkedIn

Funkcjonalność Dynamics 365 Marketing można wzbogacić o konektor LinkedIn Lead Gen umożliwiający zbieranie leadów z reklam na LinkedIn.

 

Dowiedz się więcej na temat Dynamics365 Marketing