Cust. Dynamics Marketing funkcjonalności pomocnicza

Wypracuj swój idealny proces sprzedażowy z Dynamics365 for Sales

Zautomatyzuj powtarzalne i ręczne zadania

Dynamics 365 for Sales zapewnia szerokie możliwości automatyzacji począwszy od zautomatyzowanych kampanii e-mailowych po tworzenie ofert, wycen czy faktur. Dynamics 365 Sales pozwala na ustawienie automatycznego przypominania kontaktu z lead’ami na kolejnych etapach procesu sprzedażowego. Pomaga również skonfigurować usługi e-mail w oparciu o status szansy sprzedażowej lub długość jej obecności w systemie.

Poszerz wiedzę na temat klientów

Dostępny dla systemu Dynamics 365 Sales dodatek Sales Insights pomaga precyzyjnie ocenić najbardziej obiecujące leady i szanse. Z pomocą sztucznej inteligencji dane istniejących i nowych klientów konwertowane są na punkty. Dzięki predykcyjnej ocenie punktowej (predictive scoring) można nadawać priorytety leadom i szansom, co w konsekwencji może przyczynić się do skuteczniejszej sprzedaży.

 

Poszerz gamę możliwości sprzedażowych

W Dynamics 365 for Sales uzyskasz dostęp do predefiniowanych ścieżek sprzedażowych (tzw. Sales Playbooks), które pomogą Ci uspójnić i spersonalizować proces obsługi szans sprzedażowych. Ich kartoteki umożliwiają dostęp do wszelkich niezbędnych informacji na temat klientów: notatek, pełnej historii inteakcji,  preferencji użytkownika, itp.

Monitoruj wyniki sprzedażowe

Dynamics 365 for Sales zapewnia przyjazne dla użytkowników pulpity nawigacyjne do wyznaczania inteligentnych celów i monitorowania wyników. Jego wbudowane funkcje dostosowują działania zespołu do wyznaczonych procesów sprzedażowych, a funkcja gamifikacji umożliwia zdrową rywalizację wewnątrz zespołu.

 

Obszary funkcjonalności Dynamics365 Marketing

Marketing wielokanałowy

  • Tworzenie i automatyzacja cyklu obsługi klienta
  • Tworzenie dedykowanych stron produktowych (landing pages)
  • Tworzenie mailingów i newsletterów
  • Analiza głosu klienta i ankiety online
  • Model oceniania leadów z opcjami automatycznej kalkulacji
  • Integracja z LinkedIn
  • Monitorowanie mediów społecznościowych z integracją z lead management

Intuicyjna analiza danych i ich błyskawiczna prezentacja

  • Analiza i raportowanie kluczowych danych z opcją drill-down
  • Integracja z PowerBI dla analizy różnych źródeł danych
  • Elastyczne opcje wizualizacji w postaci wykresów, tabel, diagramów itp.
  • Geo-wizualizacje danych o klientach i prospektach

Planuj i koordynuj wszystko, od prostych spotkań po złożone wydarzenia

  • Automatyczne generowanie strony internetowej wydarzenia
  • Rezerwacje prelegentów
  • Rejestracja na wydarzenia, w tym listy oczekujących
  • Zarządzanie biletami na wydarzenie
  • Przegląd finansowy / przegląd kosztów
  • Analiza postów w mediach społecznościowych dotyczących wydarzeń
  • Tworzenie ankiet

Dowiedz się więcej na temat Dynamics365 for Sales