Dynamics 365 for Marketing
Buduj relacje na głębszym poziomie
Microsoft Dynamics 365 for Marketing to znakomite rozwiązanie w momencie pozyskiwania klientów. Poprzez prowadzenie wielokanałowych kampanii, personalizowanie doświadczeń potencjalnych klientów, automatyzację procesów czy wykorzystanie sztucznej inteligencji można efektywniej kierować decyzjami biznesowymi i obniżyć koszty operacyjne.
Siła skutecznej komunikacji
- Rozwijaj relacje z klientami za pośrednictwem preferowanej przez nich formy komunikacji.
- Generuj i rozwijaj więcej leadów poprzez prowadzenie ukierunkowanych, wielokanałowych kampanii.
- Zwiększ wydajność automatycznych działań marketingowych dzięki wglądom opartym na sztucznej inteligencji, punktacji leadów i niestandardowym pulpitom.
Zautomatyzuj i spersonalizuj działania marketingowe z Dynamics365 Marketing
Dzięki Microsoft Dynamics 365 Marketing proces generowania i pielęgnacji leadów stanie się bardziej przejrzysty i efektywny. Definicja i konfiguracja modeli lead scoringowych pozwala na automatyczne klasyfikowanie leadów w zależności od ich aktywności, interakcji lub czasu reakcji. Dzięki temu użytkownik może uzyskiwać większą wiedzę na temat „gotowości” lead’u do zakupu.
Dynamics 365 Marketing pozwala dostosować sposób komunikacji do potrzeb i zainteresowań klientów dzięki ich segmentacji.
Przed uruchomieniem kampanii pracownicy marketingu wybierają swoją grupę docelową, tworzą właściwy segment i zdobywają zaufanie klientów dzięki komunikacji z nimi wg preferowanych przez nich form kontaktu.
Analityka jest kluczem do zrozumienia efektywności działań marketingowych. Jej dobre przygotowanie pozwala określić skuteczność konkretnych akcji w zależności od grupy docelowej. Dynamics 365 Marketing śledzi wskaźniki KPI dla każdej jednostki (zarządzanie e-mail, rodzaj użytych działań marketingowych, itp.), aby zapewnić wgląd w zachowanie klientów i doprowadzić do rozwiązań marketingowych opartych na danych.
Funkcjonalność Dynamics 365 Marketing można wzbogacić o konektor LinkedIn Lead Gen umożliwiający zbieranie leadów z reklam na LinkedIn.