Dynamics 365 for Sales
Inteligentna sprzedaż na wyciągnięcie ręki
Wypracuj swój idealny proces sprzedażowy z Dynamics365 for Sales
Dynamics 365 for Sales zapewnia szerokie możliwości automatyzacji począwszy od zautomatyzowanych kampanii e-mailowych po tworzenie ofert, wycen czy faktur. Dynamics 365 Sales pozwala na ustawienie automatycznego przypominania kontaktu z lead’ami na kolejnych etapach procesu sprzedażowego. Pomaga również skonfigurować usługi e-mail w oparciu o status szansy sprzedażowej lub długość jej obecności w systemie.
Dostępny dla systemu Dynamics 365 Sales dodatek Sales Insights pomaga precyzyjnie ocenić najbardziej obiecujące leady i szanse. Z pomocą sztucznej inteligencji dane istniejących i nowych klientów konwertowane są na punkty. Dzięki predykcyjnej ocenie punktowej (predictive scoring) można nadawać priorytety leadom i szansom, co w konsekwencji może przyczynić się do skuteczniejszej sprzedaży.
W Dynamics 365 for Sales uzyskasz dostęp do predefiniowanych ścieżek sprzedażowych (tzw. Sales Playbooks), które pomogą Ci uspójnić i spersonalizować proces obsługi szans sprzedażowych. Ich kartoteki umożliwiają dostęp do wszelkich niezbędnych informacji na temat klientów: notatek, pełnej historii inteakcji, preferencji użytkownika, itp.
Dynamics 365 for Sales zapewnia przyjazne dla użytkowników pulpity nawigacyjne do wyznaczania inteligentnych celów i monitorowania wyników. Jego wbudowane funkcje dostosowują działania zespołu do wyznaczonych procesów sprzedażowych, a funkcja gamifikacji umożliwia zdrową rywalizację wewnątrz zespołu.
Obszary funkcjonalności Dynamics365 for Sales
Widok klienta 360st.
- Zarządzanie partnerami biznesowymi (potencjalni i obecni klienci, konkurenci, partnerzy, itd.)
- Historia interakcji z klientami
- Klasyfikacja i segmentacja informacji o klientach
- Prezentacja kluczowych danych dla każdego klienta (np. sprzedaż, marża, udział w rynku)
- Wielosektorowe widoki klientów i procesów
- Wsparcie sztucznej inteligencji dla oceny jakości relacji z klientami.
Zarządzanie lead’ami i szansami sprzedażowymi
- Rejestracja leadów i potencjalnych klientów
- Kontrolowany w ramach ścieżek sprzedażowych proces rozwoju leadów do szans sprzedaży.
- Zarządzanie ofertami i umowami z możliwością integracji z systemem ERP.
- Tworzenie i śledzenie spotkań, zadań i e-maili
- Pełna integracja z Microsoft Outlook i Microsoft Teams
Mobilna sprzedaż
- Możliwość wprowadzania kontaktów, leadów i szans sprzedażowych z wielu urządzeń
- Integracja PowerApps dla urządzeń mobilnych.
- Bazy wiedzy, chatboty
Analizy i pulpity nawigacyjne
- Analiza i raportowanie kluczowych danych liczbowych z możliwością drill-down.
- Integracja z PowerBI dla analizy różnych źródeł danych.
- Elastyczne opcje wizualizacji w postaci wykresów, tabel, diagramów itp.
- Geowizualizacja danych klientów