Inteligentna sprzedaż
Przy zamówieniach napływających za pośrednictwem wielu kanałów sprzedażowych a także klientach komunikujących się na wiele różnych sposobów warto pomyśleć o systemie, który pozwoli zintegrować informacje na temat klientów w jednym miejscu.
Zarządzaj wielokanałową sprzedażą w kompleksowy sposób
- Postaw na przejrzystą komunikację w całym łańcuchu wartości
- Dostosuj swoją ofertę do bieżących trendów marketingowych i w prosty sposób zintegruj swój system ze sklepem internetowym oraz social mediami co wpłynie pozytywnie na zwiększenie wolumenu sprzedaży
- Łatwiej zarządzaj wielopoziomowymi strukturami magazynowymi dzięki zintegrowanemu zarządzaniu wieloma magazynami i kompleksowemu rozwiązaniu mobilnemu
- Wyświetlaj wieloetapowe procesy pakowania
- Uprość proces zaopatrzenia dzięki zintegrowanemu portalowi dostawców i kontroli jakości
Funkcjonalności
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Optymalizację łańcucha wartości rozpocznij od łańcucha dostaw
- Globalne i lokalne zarządzanie danymi podstawowymi
- Rachunek kosztów, rachunek kosztów i produktów
- Zarządzanie seriami i partiami (w tym śledzenie)
- Konfiguracja produktu
- Zarządzanie atrybutami i cechami produktu
- Zarządzanie transportem i planowanie tras
- Elastyczne zarządzanie wieloma trasami
- Zintegrowana z systemem obsługa ruchów magazynowych w mobilnym urządzeniu skanującym
- Obsługa wydruku etykiet logistycznych w międzynarodowym standardzie
Proces zakupowy
Usprawnienie kontaktów z dostawcami to lepsza organizacja dostaw „just in time”, która pozwoli Twojej firmie na ograniczenie kosztów magazynowania
- Portal dostawcy (zapytania ofertowe/zamówienia
- Wewnętrzne zamówienia zakupu
- Zamówienia zbiorcze
- Umowy z producentami
- Przegląd faktur przychodzących
- Zarządzanie premiami
- Ocena jakości
- Ocena dostawców
- Struktura wymiany danych EDI
Proces sprzedażowy
Wsparcie systemowe procesu sprzedaży przyczynia się do zwiększenia jej efektywności, a tym samym wzrostu zysków firmy.
- Przetwarzanie ofert i zamówień (w tym kalkulacje)
- Zlecenia/umowy zbiorcze
- Przegląd limitów kredytowych
- Zarządzanie premiami
- Obsługa reklamacji
- Serwis wewnętrzny (konserwacja)
- Umowy naprawcze i serwisowe
- Struktura wymiany danych EDI
Zarządzanie i controlling
Przejrzysty obraz operacji finansowych i ich wyniku daje możliwość reagowania z wyprzedzeniem na nadchodzące zmiany w gospodarce
- Obsługa transakcji międzyfirmowych
- Przedsiębiorstwo wieloodziałowe
- Wielowalutowość
- Księgowość międzynarodowa
- E-Bilans
- Rachunek kosztów
- Budżetowanie