Cust. Serv funkcjonalności pomocnicza

Wypracuj swój idealny proces sprzedażowy z Dynamics365 for Sales

Zautomatyzuj powtarzalne i ręczne zadania

Dynamics 365 for Sales zapewnia szerokie możliwości automatyzacji począwszy od zautomatyzowanych kampanii e-mailowych po tworzenie ofert, wycen czy faktur. Dynamics 365 Sales pozwala na ustawienie automatycznego przypominania kontaktu z lead’ami na kolejnych etapach procesu sprzedażowego. Pomaga również skonfigurować usługi e-mail w oparciu o status szansy sprzedażowej lub długość jej obecności w systemie.

Poszerz wiedzę na temat klientów

Dostępny dla systemu Dynamics 365 Sales dodatek Sales Insights pomaga precyzyjnie ocenić najbardziej obiecujące leady i szanse. Z pomocą sztucznej inteligencji dane istniejących i nowych klientów konwertowane są na punkty. Dzięki predykcyjnej ocenie punktowej (predictive scoring) można nadawać priorytety leadom i szansom, co w konsekwencji może przyczynić się do skuteczniejszej sprzedaży.

 

Poszerz gamę możliwości sprzedażowych

W Dynamics 365 for Sales uzyskasz dostęp do predefiniowanych ścieżek sprzedażowych (tzw. Sales Playbooks), które pomogą Ci uspójnić i spersonalizować proces obsługi szans sprzedażowych. Ich kartoteki umożliwiają dostęp do wszelkich niezbędnych informacji na temat klientów: notatek, pełnej historii inteakcji,  preferencji użytkownika, itp.

Monitoruj wyniki sprzedażowe

Dynamics 365 for Sales zapewnia przyjazne dla użytkowników pulpity nawigacyjne do wyznaczania inteligentnych celów i monitorowania wyników. Jego wbudowane funkcje dostosowują działania zespołu do wyznaczonych procesów sprzedażowych, a funkcja gamifikacji umożliwia zdrową rywalizację wewnątrz zespołu.

 

Obszary funkcjonalności Dynamics365 Customer Service

Wsparcie przy obsłudze procesów serwisowych

  • Widok 360° klienta z wszystkimi powiązanymi zgłoszeniami serwisowymi,
  • Kontrolowane procesowo przetwarzanie zgłoszeń serwisowych,
  • Integracja różnych działów w procesie obsługi,
  • Integracja portalu samoobsługowego klienta,
  • Zarządzanie aktywnością i kontaktami,
  • Baza wiedzy dla pracowników obsługi klienta,
  • Integracja chatbotów do obsługi standardowych procesów,
  • Integracja z LinkedIn.

Doskonała integracja z istniejącym środowiskiem systemowym

  • Integracja z Office365,
  • Integracja z Skype i CTI,
  • Zarządzanie przepływami pracy,
  • Specyficzne dla klienta rozszerzenia i dostosowania,
  • Integracja z takimi technologiami Microsoft, jak: Dynamics Portals, PowerApps, Power Automate, Common Data Model, Azure.

Analiza danych i informacji z intuicyjną obsługą

  • Analiza i raportowanie kluczowych danych liczbowych z opcją drill-down,
  • Integracja z PowerBI dla analiz różnych źródeł danych,
  • Elastyczne opcje wizualizacji w postaci wykresów, tabel, diagramów itp.,
  • Geo-wizualizacje danych o klientach.

Dowiedz się więcej na temat Dynamics365 for Sales