Dynamics 365 for Sales
Inteligentna sprzedaż na wyciągnięcie ręki
Wypracuj swój idealny proces sprzedażowy z Dynamics365 for Sales
Dynamics 365 for Sales zapewnia szerokie możliwości automatyzacji począwszy od zautomatyzowanych kampanii e-mailowych po tworzenie ofert, wycen czy faktur. Dynamics 365 Sales pozwala na ustawienie automatycznego przypominania kontaktu z lead’ami na kolejnych etapach procesu sprzedażowego. Pomaga również skonfigurować usługi e-mail w oparciu o status szansy sprzedażowej lub długość jej obecności w systemie.

Dostępny dla systemu Dynamics 365 Sales dodatek Sales Insights pomaga precyzyjnie ocenić najbardziej obiecujące leady i szanse. Z pomocą sztucznej inteligencji dane istniejących i nowych klientów konwertowane są na punkty. Dzięki predykcyjnej ocenie punktowej (predictive scoring) można nadawać priorytety leadom i szansom, co w konsekwencji może przyczynić się do skuteczniejszej sprzedaży.

W Dynamics 365 for Sales uzyskasz dostęp do predefiniowanych ścieżek sprzedażowych (tzw. Sales Playbooks), które pomogą Ci uspójnić i spersonalizować proces obsługi szans sprzedażowych. Ich kartoteki umożliwiają dostęp do wszelkich niezbędnych informacji na temat klientów: notatek, pełnej historii inteakcji, preferencji użytkownika, itp.

Dynamics 365 for Sales zapewnia przyjazne dla użytkowników pulpity nawigacyjne do wyznaczania inteligentnych celów i monitorowania wyników. Jego wbudowane funkcje dostosowują działania zespołu do wyznaczonych procesów sprzedażowych, a funkcja gamifikacji umożliwia zdrową rywalizację wewnątrz zespołu.

Obszary funkcjonalności Dynamics365 Customer Service
Wsparcie przy obsłudze procesów serwisowych
- Widok 360° klienta z wszystkimi powiązanymi zgłoszeniami serwisowymi,
- Kontrolowane procesowo przetwarzanie zgłoszeń serwisowych,
- Integracja różnych działów w procesie obsługi,
- Integracja portalu samoobsługowego klienta,
- Zarządzanie aktywnością i kontaktami,
- Baza wiedzy dla pracowników obsługi klienta,
- Integracja chatbotów do obsługi standardowych procesów,
- Integracja z LinkedIn.
Doskonała integracja z istniejącym środowiskiem systemowym
- Integracja z Office365,
- Integracja z Skype i CTI,
- Zarządzanie przepływami pracy,
- Specyficzne dla klienta rozszerzenia i dostosowania,
- Integracja z takimi technologiami Microsoft, jak: Dynamics Portals, PowerApps, Power Automate, Common Data Model, Azure.
Analiza danych i informacji z intuicyjną obsługą
- Analiza i raportowanie kluczowych danych liczbowych z opcją drill-down,
- Integracja z PowerBI dla analiz różnych źródeł danych,
- Elastyczne opcje wizualizacji w postaci wykresów, tabel, diagramów itp.,
- Geo-wizualizacje danych o klientach.