Pakiet serwisowy
Wszystkim klientom korzystającym z naszych usług oferujemy Pakiet Serwisowy.
W ramach pakietu udzielamy wszechstronnego wsparcia w zakresie obsługi systemu Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV), jak również pozostałych produktów znajdujących się w naszej ofercie.
Pakiet serwisowy
Usługi w ramach umowy pakietowej świadczone są przez naszych konsultantów za pośrednictwem trzech kanałów:
Sprawna komunikacja
Aby ułatwić wzajemną komunikację udostępniamy naszym klientom serwis on-line do obsługi zleceń. Portal obsługi klienta pozwala wyznaczonym przez Klienta użytkownikom dodawać nowe zlecenia a następnie śledzić postępy w ich realizacji. Portal obsługi klienta udostępniany jest naszym partnerom bezpłatnie.
Masz pytania?
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących Pakietu Serwisowego lub Portalu Obsługi Klienta prosimy o kontakt z naszym biurem pod poniższym numerem telefonu.