ERP i CRM, czyli duet idealny

przez

Jak efektywnie połączyć Microsoft Dynamics NAV/Business Central z Microsoft Dynamics 365 CRM?

Microsoft Dynamics 365 Business Central jest kompleksowym systemem ERP, którego moduły warto rozszerzyć o dodatkowe rozwiązania, gwarantujące jeszcze szybszy i efektywniejszy rozwój biznesu. Firmy korzystające z Microsoft Dynamics 365 Business Central czy Microsoft Dynamics 365 CRM mogą rozwinąć swoje działania biznesowe łącząc oba produkty dla jeszcze lepszych efektów. Niezależnie od tego, który system zostanie wprowadzony w pierwszej kolejności, nadchodzi czas, w którym firma będzie potrzebowała zarówno systemu ERP, jak i CRM. Systemy te uzupełniają się i warto zadbać, aby były zintegrowane dla usprawnienia przepływu pracy.

Dzięki Dynamics 365 otrzymują Państwo oprogramowanie CRM, które działa jako konfigurowalne, elastyczne rozwiązanie dostosowane do wymagań biznesowych. Można wybrać samodzielną aplikację, aby spełnić potrzeby konkretnej linii biznesowej, lub skorzystać z wielu narzędzi CRM, które współpracują ze sobą jako potężne zintegrowane rozwiązanie. Obecnie, CRM może być wykorzystywany do zarządzania relacjami z klientami w całym cyklu sprzedaży, od marketingu, przez sprzedaż tradycyjną i cyfrową, aż po obsługę posprzedażową.

Pozyskiwanie klientów
Microsoft Dynamics 365 Marketing podnosi poziom obsługi klienta, umożliwiając organizowanie spersonalizowanych procesów pozyskiwania we wszystkich punktach kontaktu, aby wzmocnić relacje i zdobyć lojalność. Głównym celem rozwiązań do automatyzacji marketingu jest ulepszanie, usprawnianie i upraszczanie czasochłonnych zadań marketingowych. Aplikacja Dynamics 365 Marketing bezproblemowo współpracuje z aplikacjami Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Insights, Microsoft Teams oraz innymi produktami.

Zarządzanie sprzedażą

Microsoft Dynamics 365 Sales odpowiada na potrzeby nowoczesnej sprzedaży dzięki wspomaganiu zarządzania interakcjami z handlowcami, partnerami i klientami, a także obsługi lejka sprzedażowego. Modernizując sposób sprzedaży dokładnie poznasz klienta przed rozpoczęciem
interakcji, usprawnisz sprzedaż dzięki zintegrowanej komunikacji wielokanałowej czy połączysz dane z LinkedIn Sales Navigator, Dynamics
365 i Microsoft 365. Zwiększysz również produktywność używając intuicyjnych i inteligentnych narzędzi. Co równie ważne, szybciej podejmiesz decyzje przy użyciu właściwych danych i szczegółowych analiz sprzedaży.

Obsługa klienta

Microsoft Dynamics 365 Customer Service to narzędzie do zarządzania zapytaniami i zapewnienia Klientowi pomocy od początku procesu do jego końca. Dzięki zapewnieniu kompatybilności z szeroką gamą kanałów komunikacyjnych komunikacja z klientem staje się prostsza i sprzyja budowaniu stabilnej i długoterminowej relacji. Oferując samoobsługową pomoc techniczną szybko wykryjesz i rozwiążesz problemy klientów, spersonalizujesz interakcje obsługi klienta, ujednolicisz źródła wiedzy o kliencie, jak również zoptymalizujesz obsługę dzięki szczegółowym informacjom. Do tego połączysz dane klientów z informacjami z innych aplikacji Dynamics 365.

Jeśli wybierzesz rozwiązanie CRM odpowiadające Twoim celom i oferujące możliwość analizy, łatwość obsługi oraz łączność danych, skorzysta na tym cała organizacja.Platforma Microsoft Dynamics 365oferuje wiele aplikacji biznesowych z funkcjonalnością rozwiązania CRM,które mogą być używane samodzielnie lub razem w celu osiągnięcia założonych celów.

Udostępnij