Wszystkim klientom korzystającym z naszych usług oferujemy Pakiet Serwisowy.

W ramach pakietu udzielamy wszechstronnego wsparcia w zakresie obsługi systemu Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV), jak również pozostałych produktów znajdujących się w naszej ofercie.

Pakiet serwisowy

Konsultacje związane z obsługą funkcjonalnosci

Rozwój standardowych funkcjonalności według potrzeb zgłaszanych przez użytkowników

Pomóc w rozwiązywaniu krytycznych problemów

Usługa szkoleń prowadzona zarówno na miejscu u klienta, jak i zdalnie

Usługi w ramach umowy pakietowej świadczone są przez naszych konsultantów za pośrednictwem trzech kanałów:

Wsparcie telefoniczne
Wizyty konsultantów w siedzibie klientów
Wsparcie drogą zdalną

Sprawna komunikacja

Aby ułatwić wzajemną komunikację udostępniamy naszym klientom serwis on-line do obsługi zleceń. Portal obsługi klienta pozwala wyznaczonym przez Klienta użytkownikom dodawać nowe zlecenia a następnie śledzić postępy w ich realizacji. Portal obsługi klienta udostępniany jest naszym partnerom bezpłatnie.

Masz pytania?

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących Pakietu Serwisowego lub Portalu Obsługi Klienta prosimy o kontakt z naszym biurem pod poniższym numerem telefonu.