Wsparcie serwisowe
Wszystkim klientom korzystającym z naszych usług oferujemy Pakiet Serwisowy.
Pakiet serwisowy można wykorzystać w następującym zakresie:
⦁ konsultacje związane z obsługą funkcjonalności
⦁ rozwój standardowych funkcjonalności według potrzeb zgłaszanych przez użytkowników systemu
⦁ pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów,
⦁ szkolenia z poszczególnych aspektów działania (modułów) oferowanych programów
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących Pakietu Serwisowego, prosimy o kontakt z naszym biurem. Zadzwoń:
Dynamics 365 for Sales zapewnia szerokie możliwości automatyzacji począwszy od zautomatyzowanych kampanii e-mailowych po tworzenie ofert, wycen czy faktur. Dynamics 365 Sales pozwala na ustawienie automatycznego przypominania kontaktu z lead’ami na kolejnych etapach procesu sprzedażowego. Pomaga również skonfigurować usługi e-mail w oparciu o status szansy sprzedażowej lub długość jej obecności w systemie.
Dostępny dla systemu Dynamics 365 Sales dodatek Sales Insights pomaga precyzyjnie ocenić najbardziej obiecujące leady i szanse. Z pomocą sztucznej inteligencji dane istniejących i nowych klientów konwertowane są na punkty. Dzięki predykcyjnej ocenie punktowej (predictive scoring) można nadawać priorytety leadom i szansom, co w konsekwencji może przyczynić się do skuteczniejszej sprzedaży.
W Dynamics 365 for Sales uzyskasz dostęp do predefiniowanych ścieżek sprzedażowych (tzw. Sales Playbooks), które pomogą Ci uspójnić i spersonalizować proces obsługi szans sprzedażowych. Ich kartoteki umożliwiają dostęp do wszelkich niezbędnych informacji na temat klientów: notatek, pełnej historii inteakcji, preferencji użytkownika, itp.
Dynamics 365 for Sales zapewnia przyjazne dla użytkowników pulpity nawigacyjne do wyznaczania inteligentnych celów i monitorowania wyników. Jego wbudowane funkcje dostosowują działania zespołu do wyznaczonych procesów sprzedażowych, a funkcja gamifikacji umożliwia zdrową rywalizację wewnątrz zespołu.